söndag, december 20, 2009

Lägg dej snö...

Tyler är överlycklig för snön. Hela centrala Malmö ligger insvept i ett jättebomullstäcke. Han är helvild och ska fram överallt. Slår bara ner på takten om vi kommer till ställen där dom saltat gatorna, för det svider som satan i hans tassar.

Om jag hade lite kraft kvar skulle slippa ha spikskor och strypkoppel när vi drar runt våra repor... Men jag vill ju inte bryta benet en gång till heller hahaha...

Här lyckades jag iaf få honom stå lite still en liten stund med snö på nosen.

I övrigt julpysslar vi här och gottar oss åt Musikhjälpen. Jag iaf, så himla nice med massa bra musik och bra programledare och inslag. Mäktigt. Och vi Kent-fans lyckades ju med gemensamma krafter få en alldeles egen stund och önskelåt tillsammans idag sista dagen. Det var extra stort...

Och det var ju min favvelåt just nu också! Härligt!

Inga kommentarer: