tisdag, november 10, 2009

Glad i hatten fnatten

Hahahahaha hatti ha... Roligast i dag.

Laholms kommun köper 60 tänkarhattar för 18.000 spänn till sina kommunchefer så att dom ska bli bättre problemlösare. Oh yes. Hatten av för denna snilleblixt! hehehe...

Jag är så otroligt nyfiken bara på hur kommunen bokför hattarna, vilka konton dom får ploppa in på? Jag menar detta kan ju vara något för oss ensamma företagare också. Jag behöver minsann också lite färgglada nya plagg så att jag tänker bättre vid mitt skrivbord, så jag hoppas verkligen vi kan vidga kontot till mer än hattar. Vid kundbesök måste jag absolut kunna byta också så att jag får rätt infallsvinkel på olika juridiska problem. Mycket viktigt och vettigt. Får väl höra vad Skatteverket tycker om mitt önskemål.

Oppfinnar Jocke, släng dig i väggen med din lilla pyttemössa...

Inga kommentarer: