fredag, januari 22, 2010

Vilda Västan


Ibland har man bara sådan tur när man går ut den där snabba stressade hundrundan mitt på dagen mellan jobb och andra måsten. I dag träffade vi en av Tylers favorittjejer, vilda fröken Västan på en sådan snabbrunda...

Tyler är ganska sparsmakad när det gäller att leka med töser. Eller ja, alla brukar gilla honom och vilja leka med honom för han är en så blyg och snäll pojk. Men oftast vågar han inte riktigt släppa loss och tycker att damerna är för jobbiga. Då brukar han komma och gömma sig hos mig...

Men så finns det en och annan som verkligen når fram, dom som har det rätta vildstuket liksom... Lite lagom tuffa töser. Vilda är en sådan, och Tyler såg på långt håll att det var hon som kom med sin matte längs kanalen. Så det blev som synes ett mycket kärt möte...

















"Huga farlig vild tjej detta... Helt i min smak..."










"Så vilda goa fina tösen, nu tycker jag vi går hem till mig...", sa Tyler och tog tag i kopplet...
Något sådan måste han ju ha tänkt, va?



Inga kommentarer: