torsdag, februari 19, 2009

Hundhealing

Dagens "hundhealare" - hund med goda läkkrafter till mitt ben - var Tylers lillebror Isak! Kärt återseende med många goda pussar! ;-)

Foto: Kristina Fagerström.

Vi mattar åt mumsfrukost med latte och fruktsmoothie.

"Inga hallon för mig tack!", sa Isak.








"Ostmacka, jatack!"

"Och gräddig youghurt... Mmm..."



Tack för idag! Härligt besök! Goa pusse-Isak! =)

Och så klok! Efter lite frukostvila bekantade han sig med Tylers nya smartsak! En låda att lägga klossar i, så kommer det ut godis!

Jag har förresten hört från säker källa (flera hundbutiker) att just ridgebackägare är storkonsumenter av Nina Ottossons grejer..!

Man fattar varför när man ser de djupa vecken i pannan och ivern att fatta och göra allt rätt direkt...

1 kommentar:

Kristina sa...

Isak e bland de bästa att skicka glada krya på dig-vibbar. Hans pussar ger värsta boosten hahaha O så är de synska me, nästan lite läskigt:)

Nu väntar jag på bilder på fiiiiina gubben som säkert slog knut på sig själv vid ankomst!!??

Jag läääängtar till våren så mycket att det gör ont, speciellt nu när denna satans snö klamrar sig fast här. Fåglarna kvittrar vårlikt här utanför, det är nästan som om de ropar på våren...

Snart går vi på stranden, med friskt ben och glada vovvar!

Idag blir det städ o latte-dag.

Btw, jag fick Isomacen....

Kram o hej