onsdag, januari 21, 2009

Onsdagsmys

Kvällens belöning... =)

Tyler och jag var och tränade med Lena och Selma i em ute på Lomma BK. Dimmigt som bara fasen... Men hundarna var glada och goa och arbetsvilliga. Och Tyler kan äntligen framförgåendet stensäkert!!! Mycket stolt och stilig ångar han på i kopplets längd framför mig.

Hemma svämmade det över på skrivbordet. Massa jobb som måste fixas klara innan jag ska opereras. Massa andra papper att ordna också med allt möjligt. Nackdelen med att vara företagare! Jag avskyr verkligen den delen av företagandet... Tiden som tickar tickar iväg och alla dessa saker man bara kan göra vissa så kallade expeditionstider hos myndigheter, domstolar med mera. Man räcker inte till känns det som.

Men det blir kväll efter varje jobbig dag. Med mys och god nyttig egenlagad mat. Kvällen är min - och Tylers! Hamsterhjulet stannar alltid för oss alla då och då... Tur det.

Inga kommentarer: