tisdag, oktober 07, 2008

Stegstalker

Men Tyler då... Stalkning ska bli förbjudet... Gäller även stalkning uppför stegar, Tyler...
Otroligt vad den hunden tar sig för i sin iver att hjälpa till. =)


Det är dessa mina jobb han vill upp och inspektera. Vi är så flitiga, jag och mina Black & Decker-kompisar. Shit vad jag har lärt mig mycket nytt den senaste tiden. Hade ingen aning om min kapacitet på området. En naturbegåvning haha. Jag kan allt om ventiler och sicksackspikning av takpapp. Prat om rundsågning och överlappningar spetsar mina öron och gör min tunga lika vass som sticksågen.

Nu har jag gjort slutfinish med silikonpluppning av alla jämrans kanter och spikar. Det var inte lika kul som att såga och banka. Tyvärr blev det för mörkt för att fotografera det färdiga resultatet.

Inga kommentarer: